Microsoft 365 Business Premium
je komplexní řešení pro produktivitu a zabezpečení v cloudu, které bylo navrženo a vytvořeno pro malé a střední podniky s počtem do 300 uživatelů. Kombinuje špičkové aplikace a výkonné cloudové služby s důrazem právě na zabezpečení.
Využijte naplno zahrnuté funkce a možnosti:
Zabezpečení koncových bodů na vysoké úrovni s Microsoft Defender for Business
- Maximalizujte ochranu před sofistikovanými útoky ransomwaru na zařízení se systémem Windows, macOS, Android a iOS3 – s antivirovým programem nové generace a funkcemi pro detekci a reakce v koncových bodech
- Při pořízení alespoň jednoho plánu Premium si odemkněte možnost dokoupení business licencí Defender pro servery
Ochrana před kyberhrozbami
- Aktivujte Microsoft Defender for Office 365, abyste se bránili proti virům, spamu, nebezpečným přílohám, podezřelým odkazům a phishingovým útokům
-
Aplikujte bezpečné přílohy a bezpečné odkazy
Ochrana firemních dat
- Šifrujte e-maily a objevujte, klasifikujte a označujte citlivá data
- Pomocí Microsoft Purview Information Protection zabraňte rizikovému nebo neautorizovanému použití firemních dat
Bezpečný vzdálený přístup a ochrana identity
- Pomocí podmíněného přístupu umožněte zaměstnancům bezpečný přístup k firemním aplikacím kdekoli pracují
- Chraňte se proti ztrátě nebo krádeži hesla pomocí pokročilé multifaktorové autentizace
Správa mobilních zařízení, tabletů a počítačů
- Aplikujte bezpečnostní politiky k ochraně pracovních dat na firemních a zaměstnaneckých zařízeních
- Odstraňte firemní data ztracených nebo odcizených zařízení pomocí Microsoft Intune
Plně instalované aplikace Microsoft 365 včetně možnosti aktivace v serverovém/terminálovém prostředí
- Outlook: Kvalitní e-mailový klient s 50GB schránkou na uživatele a možností odesílání příloh o velikosti až 150MB
- Word, Excel, PowerPoint: mějte stále aktualizované verze těchto aplikací pro Windows nebo Mac
- Access a Publisher (pouze pro PC)
Podnikový e-mail a kalendář
- Použijte e-mailový klient Outlook s 50 GB schránkou na uživatele
- Sdílejte schůzky s klienty, pořádejte webináře a spolupracujte s týmem pomocí Microsoft Teams
Rozšířená archivace
- Umožněte automatické rozšiřování archivace e-mailové komunikace po 100 GB
Spolupráce s okamžitými zprávami a online schůzkami
- Využijte Microsoft Teams pro skupinový chat, online schůzky, hovory a webové konference
Cloudové úložiště s velikostí 1 TB na uživatele
- Upravujte a sdílejte dokumenty, fotografie a další soubory odkudkoli na všech svých zařízeních
Týmové weby, portály a knihovny dokumentů
- Pomocí Microsoft SharePoint nabídněte zaměstnancům komplexní řešení pro spolupráci a řízený přístup k informacím a dokumentům
- Vytvářejte dynamické týmové weby pro jednotlivé projekty, oddělení a divize. Na těchto webech sdílejte soubory, data, novinky a zdroje