StreamOne ION - jak zadat požadavek na podporu

 
 

Tech Data Value
22 V 24 Author: Martin

Vážení partneři,

 přinášíme vám vylepšení, které usnadní a urychlí zpracování vašich požadavků. Někdy se stane, že operace neproběhne kvůli chybě, například nesprávnému formátu PSČ, blokaci kvůli faktuře po splatnosti nebo jinému problému.

 Typicky se o problému dozvídáme od vás přes e-mail na adresu microsoft.cz@tdsynnex.com a následně ho řešíme s naší podporou, což proces prodlužuje. Proto jsme implementovali nové vylepšení přímo do platformy. Nyní můžete zadat požadavek přímo na naší podporu, která se problému věnuje okamžitě.

 Jak na to?

  1. V platformě v horním menu vyberte záložku „Support“.
  2. Zadejte svoji e-mailovou adresu, předmět ticketu a popište problém.
  3. Zvolte region EMEA, typ problému a ideálně vyplňte číslo problémové objednávky.
  4. Po zadání ticketu obdržíte e-mail s potvrzením a číslem ticketu.

 Krátký videonávod naleznete ZDE

 Požadavek je třeba zadat v angličtině – využijte dostupné nástroje jako https://www.deepl.com/translator nebo https://copilot.microsoft.com pro snadnější vytvoření požadavku.

 Výhody:

  • Efektivnější odbavení požadavku a rychlejší vyřešení problému.
  • Přímý přístup k dedikované podpoře.
  • Lepší sledování a transparentnost řešení vašeho požadavku.
  • Možnost zpětné vazby a zlepšování naší služby na základě vašich zkušeností.

 Věříme, že toto nové vylepšení přispěje k vaší spokojenosti a usnadní vám práci.