Vážení partneři,
přinášíme vám vylepšení, které usnadní a urychlí zpracování vašich požadavků. Někdy se stane, že operace neproběhne kvůli chybě, například nesprávnému formátu PSČ, blokaci kvůli faktuře po splatnosti nebo jinému problému.
Typicky se o problému dozvídáme od vás přes e-mail na adresu microsoft.cz@tdsynnex.com a následně ho řešíme s naší podporou, což proces prodlužuje. Proto jsme implementovali nové vylepšení přímo do platformy. Nyní můžete zadat požadavek přímo na naší podporu, která se problému věnuje okamžitě.
Jak na to?
- V platformě v horním menu vyberte záložku „Support“.
- Zadejte svoji e-mailovou adresu, předmět ticketu a popište problém.
- Zvolte region EMEA, typ problému a ideálně vyplňte číslo problémové objednávky.
- Po zadání ticketu obdržíte e-mail s potvrzením a číslem ticketu.
Krátký videonávod naleznete ZDE
Požadavek je třeba zadat v angličtině – využijte dostupné nástroje jako https://www.deepl.com/translator nebo https://copilot.microsoft.com pro snadnější vytvoření požadavku.
Výhody:
- Efektivnější odbavení požadavku a rychlejší vyřešení problému.
- Přímý přístup k dedikované podpoře.
- Lepší sledování a transparentnost řešení vašeho požadavku.
- Možnost zpětné vazby a zlepšování naší služby na základě vašich zkušeností.
Věříme, že toto nové vylepšení přispěje k vaší spokojenosti a usnadní vám práci.